/Поглед.инфо/ Съединените щати отново направиха нещо добро за Русия. Благодарение на "атаката" срещу телевизионния канал Russia Today, за пръв път от 1991 г. насам дейността на вражеските "гласове", като "Радио Свобода", които получават пряко финансиране от САЩ, може да бъде ограничена у нас. Вярно е, че все още не става въпрос за реципрочни мерки - ако в САЩ RT бъде обявена за чуждестранен агент, тогава у нас планират да се намали броя на американските журналисти в Русия до паритетност със САЩ.

Това обаче е малкото зло - всъщност до голяма степен, благодарение на двустранната политика на САЩ, имаме заместители на вноса на селскостопански продукти, фармация, автомобилна и отбранителна промишленост.

Както разказаха представители на Министерството на правосъдието на Руската федерация пред медиите, редица американски медии, работещи в Русия, вече бяха информирани за възможни ограничения, съгласно руския закон за медиите. По-специално, предупреждения бяха получени от Radio Liberty, Voice of America, Today TV канал и интернет портал Idel.Realii.


Стани приятел на Поглед.инфо във facebook и препоръчай на своите приятели