/Поглед.инфо/ Министерството на информацията на Иран обвини иранския сателитен телевизионен канал на ирански език Iran International, че е участвал в терористични актове.

Техеран посочи, че "сателитният канал на Iran International е създаден с парите на Саудитска Арабия и получи лиценз за работа във Великобритания", съобщава ТАСС .

Министерството на информацията на Иран изрази увереност, че една от целите на канала е „да разбуни размириците и да унищожи публичната и частната собственост в различни части на страната“.

„Министерството на информацията е категорично убедено в участието на този канал и неговите служители в сътрудничество с враговете на Иран в осъществяването на терористични актове“, заяви иранското правителство, цитирано в доклада.

Във връзка с гореспоменатите ирански власти „беше решено да се наложат ограничения върху активите на служителите на организацията в страната.

Припомняме, че след като избухнаха вълнения , иранските власти изключиха интернет в страната, който беше частично възстановен няколко дни по-късно . В САЩ погромите в Иран бяха наречени "мирни протести", изпращайки самолетоносач до бреговете на Иран.


Стани приятел на Поглед.инфо във facebook и препоръчай на своите приятели