/Поглед.инфо/ На 13 юни германският първи канал (ARD) излъчи материал за обстрела на пазара в Донецк. В репортажа журналистите от телевизията обвиниха Русия в атаката, но преди ден все пак признаха лъжата.

Вярно е, че кореспондентите не се извиниха на живо от синия екран, а в блог на собствения си сайт.

"Имаше допусната грешка в телевизионния репортаж. Случайно съобщиха за руска атака. Ние не забелязахме грешката и съжаляваме", се казва в опровержението.

Под съобщението десетки възмутени немски зрители оставиха негативните си коментари. Те припомниха, че едно време западните медии отразяваха също така едностранчиво войната в Югославия. По мнението на абонатите, опровержението би следвало да бъде направено на живо, „а не в блог, който малко хора четат“.

А ще съобщавате ли и колко цивилни са били унищожени с помощта на германското оръжие?“ попитаха потребителите журналистите от канала.

Германците припомниха, че телевизионният канал е държавен, което означава, че съществува от техните данъци и трябва да информира обществото. Германските граждани очакват да получават достоверна информация за собствените си пари.

Превод: ЕС

ВАЖНО!!! Фейсбук ни ограничава заради позициите ни! Споделяйте в профилите си, в групите и в страниците и по този начин ще преодолеем ограниченията, а хората ще достигат до алтернативната гледна точка за събитията!?


Стани приятел на Поглед.инфо във facebook и препоръчай на своите приятели